Case de marcat

Informatii, proceduri si servicii

Atunci cand alegi casa de marcat potrivita afacerii tale, este important sa tii cont de mai multe criterii:
tip, utilizare, pret si volum de printare.

Tipul caselor de marcat electronice fiscale (AMEF):

Case portabile cu acumulator

Case portabile cu acumulator

utilizare ocazionala, punct de lucru mobil

Case desktop/stationare

Case desktop/stationare

utilizare individuala, punct de lucru fix

Case modulare

afisaj, imprimanta, tastatura

In functie de modul de utilizare a caselor de marcat:

Utilizate individual

tastam manual vanzarea produselor

Conectate la un sistem de PC

vanzarea se efectueaza prin intermediul unui program de vanzare/ gestiune

In functie de volumul de printare al caselor de marcat:

ILUS1

Volum mic

utilizate in cabinet stomatologic, service auto, salon cosmetica

Volum mediu

utilizate in clinica medicala, restaurant, magazin mic

Volum mare

utilizate in magazine mari, fast-food, restaurante mari, retail mare

NU ITI BAZA DECIZIA DOAR PE PRET!

Pretul aparatelor de marcat electronice fiscale cu jurnal electronic porneste de la 150 euro si poate ajunge pana la 550 euro

[FOARTE IMPORTANT] Alege casa de marcat potrivita pentru a-ti sustine afacerea si pentru a face fata cerintelor de zi cu zi.
Altfel, risti sa identifici ulterior costuri mult mai mari decat ai economisit la achizitie.

In functie de utilizare si de dispozitivele la care sunt conectate:

Achizitie si utilizare

STEPS1

Pasul 1

Indentificarea si achitarea integrala a casei de marcat catre furnizor

STEPS2

Pasul 2

Pregatirea documentelor pentru obtinerea numarului unic de identificare

STEPS3

Pasul 3

Fiscalizare casei de marcat si introducerea articolelor sau conectarea la PC de catre un technician autorizat

STEPS4

Pasul 4

Declararea acesteia la ANAF in termen de 24 de ore de la fiscalizare

Proceduri si informatii aditionale

  1. Abonament suport online si telefonic casa de marcat (AMEF), durata contractuala 12 luni / Fara deplasare la sediul beneficiarului – 357 lei (TVA inclus)
    • Suport online si telefonic in maximum 72 ore lucratoare de la solicitare
    • O revizie tehnica anuala la sediul IT Genetics
    • Instruire personal, in intervalul orar 9:00 – 17:00 de luni pana vineri
  2. Abonament suport online si telefonic casa de marcat (AMEF), o deplasare inclusa la 3 luni (la solicitarea beneficiarului), durata contractuala 12 luni  Cu deplasare la sediul beneficiarului – 714 lei (TVA inclus)
    • Suport online si telefonic in maximum 72 ore lucratoare de la solicitare
    • Revizie tehnica anuala la sediul IT Genetics
    • Deplasare inclusa la trei luni, in urma unei solicitari (Bucuresti si Ilfov)
    • Instruire personal, in intervalul orar 9:00 – 17:00 de luni pana vineri

Mentenanta si service conform legii

[Obligatoriu] Contract de livrare consumabile pentru AMEF

  • sa anunte Executantul la nr. de telefon 031.780.03.99 si sa-l notifice la adresa de e-mail: fiscal@it-genetics.ro despre orice intrerupere ori functionare anormala, in scurt timp de la aparitia acesteia si sa se abtina de la orice interventie tehnica sau de orice alta natura asupra AMEF;
  • sa anunte Executantul in momentul schimbarii amplasarii unei case de marcat de la un punct de lucru la un altul;
  • sa notifice Executantul in termen de 24 de ore de schimbari a oricarora dintre datele societatii, in special a persoanei de contact, telefonului si/sau e-mailului Societatii sau a persoanei de contact, a starii Societatii (spre exemplu: suspendare, declarare inactivitate, reorganizare, insolventa, faliment etc.);
  • sa nu produca niciun fel de deteriorari sigiliilor fiscale si/sau sigiliilor de identificare a tehnicienilor de service si sa anunte Executantul in termen de 24 de ore de la producerea ori depistarea oricarei deteriorari sau alterari;

Avantajele service-ului IT Genetics

Retea nationala

Call center dedicat

Tehnicieni instruiti si autorizati MF