La orice sistem cumpărat adaugă și un abonament pentru suport tehnic:
ITG SERVICE
Contract de asistență software
120 lei/lună*
*Contractul se achită în avans pe 12 luni
#PentruAfaceriPerformante
Te gândești să-ți deschizi o afacere sau ai ajuns în acel moment în care este timpul să te extinzi, deschizând noi puncte de lucru? Atunci asigură-te că pui de la început bazele corecte pentru o #AfacerePerformantă!
Sistemul complet ITG Retail este o soluție de vânzare all-in-one, robustă, fiabilă, ușor de utlizat, ce integrează toate componentele necesare: hardware, software și suport tehnic. Astfel, nu mai pierzi timp important alegând fiecare componentă în parte, ci te poți concentra pe ceea ce contează: servicii impecabile pentru clienții tăi!
Te gândești să-ți deschizi o afacere sau ai ajuns în acel moment în care este timpul să te extinzi, deschizând noi puncte de lucru?
Atunci asigură-te că pui de la început bazele corecte pentru o #AfacerePerformantă!
Sistemul complet ITG Retail este o soluție de vânzare all-in-one, robustă, fiabilă, ușor de utlizat, ce integrează toate componentele necesare: hardware, software și suport tehnic.
Astfel, nu mai pierzi timp important alegând fiecare componentă în parte, ci te poți concentra pe ceea ce contează: servicii impecabile pentru clienții tăi!
Cum te ajută ITG Retail în
prin multiple metode: numerar, card bancar, tichete de masă, vouchere etc.
cu ajutorul casei de marcat conformă cu noua legea fiscală.
necesare vânzării: bon fiscal, factură fiscală, factură retur, dispoziție de plată.
produsele și le adaugi pe bon
toate încasările în numerar.
specifice pentru o evidență completă a activității.
Cum te ajută ITG Retail în
Le poți organiza în categorii sau subcategorii și poți face rapid recepția mărfii.
Programul permite recepția simultană a facturilor ce cuprind cote de TVA separate.
facturi, avize, bonuri de consum sau note de tranfer. Toate pot fi personalizate cu logo companie.
Produsele vândute sunt scăzute automant din stoc, nefiind necesara actualizarea manuală.
Registru casă/gestiune, necesar marfă, raport vânzări/ieșiri, fisă magazie/client/ furnizor.
Programul permite configurare furnizorilor si al clientilor atât persoane fizice, cât juridice.
Contract de asistență software
120 lei/lună*
*Contractul se achită în avans pe 12 luni
* Acest beneficiu este acordat doar la achiziționarea unei soluții complete: Hardware (POS All In One, cântar, sertar de bani, casă de marcat, cititor), software (POB) și servicii (serviciile de conectare ANAF, abonament de service casa de marcat și abonament suport tehnic)
În cazul în care se solicită deplasarea echipei tehnice la sediul clientului, se va aplica o taxă de deplasare.
Da, softul permite generarea de rapoarte diferențiate în funcție de criteriile definite de user.
Da, utilizatorii pot stabili praguri diferite de stocuri pentru care se pot seta alarme.
ITG Retail este integrat cu programul de contabilitate SAGA Soft
.
Nu, dar pentru o înțelegere rapidă a tuturor funcționalităților este recomandat trainingul cu unul dintre specialiștii noștri.
Instalarea se poate face remote, în orice oraș de pe teritoriul României.
Ne trimiteți o solicitare pe adresa suport@itgstore.ro sau ne contactați la 031-780.03.18, de luni până vineri, în intervalul 9.00 – 17:00. Suportul tehnic este gratuit 30 de zile după instalare, iar după această perioadă, suportul tehnic se acordă în baza unui abonament de mentenanță.
IT Genetics le oferă clienților două soluții de finanțare: ITG Grenke și ITG Autonom. Ambele oferă posibitatea de a achiziționa echipamentele în rate, iar aprobarea finanțării se face rapid.
Dacă încă nu ești convins că aceasta este soluția potrivită pentru afacerea ta, te așteptăm la sediul nostru pentru a-ți arăta cum funcționează. Lasă-ne datele de contact în formularul de mai jos și hai să ne cunoaștem!